środa, 30 stycznia 2013

ciagle pada

        Ale okropna dziś pogoda! Ciągle pada i pada, gigantyczne kałuże na chodnikach, które naprawdę utrudniają normalne poruszanie się. Wrrr... jak ja tego nie lubię! Jak widzę to, co jest za oknem, to najchętniej położyłabym się spać :) 
          Są różne rzeczy, które chociaż troszkę potrafią umilić taki dzień. A oto kilka, z których bardzo chętnie korzystam:
- dobra książka, którą bardzo lubię czytać pod kocykiem z kubkiem gorącej herbatki w ręku
- jakiś fajny filmik (np. dobry horror lub komedia) oglądany oczywiście Razem z Moim Kochanym ;*
- coś słodkiego :) O tak, słodycze są dobre na wszystko :) Dlatego zawsze lubię mieć w zanadrzu jakąś smakowitość :)
- słuchanie muzyki (najlepiej jakiejś optymistycznej, żeby się przypadkiem bardziej nie pogrążyć :))
        Na pewno jest więcej sposobów na spędzanie czasu w taką pogodę, ale przedstawiłam te, z których najczęściej korzystam :) Teraz właśnie mam zamiar zagłębić się w bardzo ciekawą lekturkę, przy której zapominam o cały świecie więc te stukanie kropel deszczu o mój parapet, nie powinno mnie zbytnio niepokoić :)

6 komentarzy:

  1. u mnie jest niestety tak samo o.O :/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :* ale jest za długa już i krzywa niemilosiernie ;p a u mnie słonko!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ciągle deszcz, ale w taką pogodę przypominam sobie, że niedługo wiosna i mam nadzieję, że koniec ze śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety, pogoda jest beznadziejna ;/

    OdpowiedzUsuń