czwartek, 31 stycznia 2013

wiosno przyjdź! :)

I znów pogoda nie rozpieszcza. I pozytywnie też raczej za bardzo nie nastraja :P Tylko pada i pada i nie chce przestać. Po śniegu nie ma już prawie ani śladu, ale co z tego, skoro zima i tak się jeszcze nie skończyła. No ale cóż, takie są uroki naszej pogody :) Nie mogę już doczekać się wiosny. Od razu lżej człowiekowi na sercu, kiedy świeci słońce i wszystko wokół pięknie się zazielenia. I te przyjemne ciepełko, ahhh... Rozmarzyłam się :) A te piękne marzenia przerwał mi przed chwilką telefon, jak ja nie lubię, jak ktoś dzwoni i próbuje namówić na zakup czegoś tam, lub jakieś zaproszenie wysłać, bla bla bla. Zawsze staram się grzecznie podziękować i odmówić, ale najchętniej powiedziałabym im, żeby nigdy więcej nie dzwonili na ten numer! To powinno być zabronione, nie rozumiem takiego pewnego rodzaju zmuszania, wywierania presji... Przecież każdy musi porządnie zastanowić się nad każdym zakupem, najlepiej w zaciszu własnego kąta, w spokoju, a nie zrobić to tu i teraz i potem żałować, że przecież to nie było potrzebne, czemu dałam się nabrać na taką reklamę. Bo niektórzy naprawdę mają problem z odmawianiem, a inni potrafią to wykorzystywać.
 

4 komentarze:

  1. a ja uwielbiam taką pogodę jak za oknem, po prostu uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczą na to, że w końcu coś kupisz, żeby dali Ci spokój. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę wiosnę i ciepłe słonko!!
    Kochana mówisz i masz;) Również obserwuję i to z przyjemnością:)
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna lato <3
    tylko o tym marzę.

    OdpowiedzUsuń