niedziela, 13 stycznia 2013

manicure hybrydowy

Ostatnio cały czas po głowie chodzi mi manicure hybrydowy.  Myślę,że to jedyna rozsądna alternatywa dla moich paznokci..są bardzo krótkie i łamliwe,a  tipsy odpadają ze względu na studia. A malować paznokci nie lubię i nie umiem..jak pomaluję to wyglądają jak bym je malowała po kilku szklankach whisky z colą. Cóż nie każdy ma talent do malowania paznokci. Znalazłam manicure hybyrdowy u siebie w mieście za 50 zł. Starcza na około 14 dni, a kolorów jest mnóstwo więc można wziąć kolor,który sobie tylko wymarzymy.
Z drugiej strony nosić ten sam kolor przez dwa tygodnie...trochę nudne!

9 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo i zapraszam częściej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miły komentarz, co do hybrydów - chyba znudziłby mi się taki sam kolor bo lubię często zmieniać kolor paznokci co z resztą widać na moim blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to malowanie paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sprawa,ja też mam strasznie łamliwe paznokcie,a jak je maluję,to od razu mi coś nie wychodzi ;d
    pozdrawiam, ibailar.blogspot.com (przepraszam,że spamie linkiem,jednak na moim profilu blog tymczasowo musi być ukryty) :)

    OdpowiedzUsuń