sobota, 19 stycznia 2013

moc wysokich obcasów

Uwielbiam buty na obcasach :) Mam słabość do różnego rodzaju tego typu obuwia. Czuję się w nich bardzo kobieco i seksownie :) Moim faworytem są kozaki z wysoką cholewką (sięgające za kolano), oczywiście na szpilce :) Nie znaczy to jednak, że biegam w nich dzień w dzień, nie dając swoim nogom chwili wytchnienia. Wręcz przeciwnie, obcasy zazwyczaj zakładam na specjalne okazje lub kiedy mam na to wielką ochotę, z tego względu, że w takim codziennym poruszaniu nie są zbyt praktyczne. A tym bardziej, kiedy jest zima i nie mam cierpliwości do jakiegoś przedzieranie się przez zaspy lub ślizgania na chodniku. Ale gdy tylko znów zrobi się cieplej i ostatni śnieg w końcu stopnieje, znów będę mogła wkładać ukochane szpileczki. A czy wiedzieliście, że noszenie szpilek ma wpływ na kobiecy orgazm?:) Chodzenie na obcasach wzmacnia mięśnie miednicy, dzięki czemu kobieta ma szansę odczuwać większą satysfakcję seksualną. Należy przy tym pamiętać ze tego typu butki oczywiście nosić należy z umiarem, bo ich nadużywanie wyrządzi dla naszego zdrowia więcej szkody niż pożytku.

4 komentarze:

  1. ja mam słabość do wszystkich butów!

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam wysokie buty, w sensie na obcasie bądź koturnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wysokie buty. Niestety jeszcze nie umiem w nich zbyt dobrze chodzić, tzn. nie wytrzymuję w szpilkach dłużej niż godzina. Ale wszystko jest kwestią czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz ;) w obcasach moc

    OdpowiedzUsuń